Voor mijn opdrachtgever ABN AMRO Bank te Amsterdam (Zuid) ben ik binnen de Client Unit Personal & Business Bankingvoor het E-commerce en Engagement team Digital Data Actualisation op zoek naar een Data Analist met affiniteit met het Data Actualisatie domein.
Neem gerust contact op voor aanvullende informatie, geef ik je graag!
Binnen E-commerce & Engagement werken vijftien teams. Eén daarvan is team Digital Data Actualisation. Binnen dit team houden ze zich bezig met het opvragen en up to date houden van de persoonsgegevens van de klanten. Dat doen ze omdat het vanuit de wetgeving moet, maar ook omdat ze klanten beter kunnen helpen als ze weten wie ze zijn. Saai? Zeker niet! Binnen de bank lopen ze voorop als het gaat om het ontwikkelen van nieuwe digitale tools zodat klanten hun gegevens eenvoudig kunnen updaten. Hoe ze dat doen? Door innovatieve campagnes te bouwen waarmee ze hun targets halen. En door continu te optimaliseren aan de hand van data.
Digital Data Actualisation is een multidisciplinair team van 16 collega’s. Binnen het team heb je alle expertises om je heen om ideeën van A tot Z uit te werken. Denk aan (digital) marketeers, customer journey specialisten, copy & content experts en dataspecialisten. Het is een relatief nieuw en gedreven team dat aan de wieg staat van nieuwe ontwikkelingen. De sfeer in het team is relaxed, open en informeel. Er is veel ruimte voor plezier, maar tegelijkertijd zijn ze stuk voor stuk professionals waar je op kunt bouwen. Ze vinden het belangrijk om nieuwe collega’s goed in te werken zodat je je snel thuis voelt en waarde kunt toevoegen. Ze werken ook nauw samen met andere gespecialiseerde ABN AMRO teams. Regelmatig vanuit huis, maar minimaal één dag per week op kantoor.
Jouw werk
Jij bent samen met de andere data analisten verantwoordelijk voor alle campagnes die aan alle klanten van de bank worden verstuurd in het kader van digitale data actualisatie.Alle campagnes worden via Selligent verstuurd. De data analist is binnen het team verantwoordelijk voor het bouwen van deze campagnes.
Een greep uit jouw taken
Je bent servicegericht, creatief, kritisch en zorgvuldig. Je voert niet enkel uit, maar denkt graag actief mee vanuit de doelen van het bedrijf en die van het team. Jouw drive is om in een concurrerend online speelveld het verschil te maken. Ook begrijp je hoe je stakeholders managet in een veranderende omgeving en neem je je collega’s mee in een servicegerichte en data-driven werkwijze.
Je bent een zelfstarter die zijn/haar eigen weg snel weet te vinden binnen een complexe organisatie.
Check je profiel:
Bij CDE bedenken en bouwen ze digitale kanalen, producten en diensten. Zowel voor de particuliere als voor de zakelijke markt. Ze doen dit vanuit de overtuiging dat bankieren altijd makkelijker en persoonlijker kan. ABN AMRO heeft als ambitie een ‘personal bank in a digital age’ te zijn. En daar kan jij aan bijdragen!