Voor mijn opdrachtgever CAK Groep ben ik op zoek naar een Marketing Intelligence Analist met passie voor innovatie voor het Marketing & Innovatie team.
Neem gerust contact op voor informatie. Ik vertel je graag meer!
Ben jij analytisch ingesteld, sociaal vaardig en heb je een passie voor innovatie? En ben jij bovenal sterk in het analyseren van offline en online data om zo tot interessante commerciële inzichten te komen? Lees dan snel verder!
Verzeker jezelf van een leuke uitdaging
Jij gaat ervoor zorgen dat ze nog meer uit hun marketingdata halen! Dit zowel uit de online als offline data en zowel uit interne als externe data. Naast het doen van analyses, dashboards maken en machine learning toepassen, help je collega’s om (online) marketingacties te automatiseren!
Je komt terecht in een leuk, hecht marketingteam boordevol specialisten. Zo werk je nauw samen met een database marketeer, content marketeers, een campagnespecialist en hun eigen inhouse designer. Ook hen help je met vraagstukken en casussen.
Met een afdelingsoverstijgend projectteam zijn ze bezig om een datawarehouse te implementeren. Vanuit Marketing Intelligence ga je hier als Marketing Intelligence Analist je bijdragen aan leveren. Hiervoor spar je met technische collega’s, maar je weet ook zelf je weg te vinden in Python en SQL. Technische skills zijn dan ook heel belangrijk.
Een supermooie kans voor jou als Marketing Intelligence Analist om buiten bestaande kaders te denken, superveel bij te leren en in korte tijd veel te bereiken. Met jouw sterke drive en innovatieve karakter weet jij precies hoe je dit tot een succes maakt.
Wie zoeken zij
Het Marketing en Innovatie team zoekt een analytisch, creatief en gestructureerd talent om commerciële analyses op te zetten, uit te breiden en verder te professionaliseren. Je werkt voor de diverse merken van CAK Groep, waarvan Promovendum de bekendste is. Jij hebt minimaal 2 jaar ervaring als Marketing Intelligence Analist, Marketing Data Analist of een vergelijkbare functie. Ervaring met online marketing data is een pre.
Zij gebruiken Tableau, Python, MSSQL en MsQL op dit moment.
Toen Bert opmerkte dat geen enkele verzekeraar zich richtte op mensen die werkzaam zijn in het onderwijs, vond hij dat hier verandering in moest komen. In 1981 werd daarom de CAK Groep geboren als verzekeraar voor mensen in het onderwijs. Inmiddels bestaat de CAK Groep uit 11 merken, 250 collega’s en meer dan 300.000 particulier verzekerden. Sinds 2010 zijn de meeste verzekerden aangesloten bij hun bekendste merk: Promovendum. Tegenwoordig richten ze zich met hun schadeverzekeringen niet alleen maar op mensen die werkzaam zijn in het onderwijs, maar op hoger opgeleiden in het algemeen. En daar staat hun bekendste merk Promovendum dan ook bekend om!
Ze bestaan dan misschien al lang, toch zijn ze een jonge organisatie: 64 procent van hun fijne collega’s is jonger dan 35 jaar. Samen zetten ze stappen, maken ze meters. Met opleidings- en doorgroeimogelijkheden willen ze je helpen om het beste uit jezelf te halen. Met hun informele werksfeer houden ze de lijnen kort. Zo is er altijd ruimte voor nieuwe inzichten en goede ideeën. Door hun afdeling Medewerkerstevredenheid word je écht gehoord.
Niet alleen voor de klant, maar juist ook voor de collega’s willen ze de beste zijn. Ze zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Koffie van versgemalen bonen of liever thee? Het staat voor je klaar. IJskoude drankjes en fruit haal je uit de goedgevulde koelkasten. Liggen je bammetjes nog thuis? Geen probleem! In het bedrijfsrestaurant haal je voor een klein prijsje een biologische maaltijd. De keuze is reuze. Eten doe je in het restaurant of op het dakterras met uitzicht over de Oude Maas. Elke vrijdag sluiten ze de week samen af, waarbij muziek en bittergarnituur natuurlijk niet mogen ontbreken. De fanatiekelingen kunnen tijdens de vrijdagmiddagborrel een poging wagen om de baas te verslaan met een potje tafeltennis. Wees gewaarschuwd, want hij geeft zich zomaar niet gewonnen!
Ze werken hard, maar naast al dat harde werk maken ze ook ruimte voor welverdiende ontspanning. Zo ging het hele bedrijf aan de wandel tijdens hun zes weken durende ‘Stappen Challenge’. Daarnaast hebben ze met ruim 60 collega’s de modder getrotseerd, toen ze meededen aan de obstacle run ‘Mud Masters’. De dag voor kerst worden alle collega’s traditiegetrouw in het zonnetje gezet tijdens de ‘KerstXperience’, waarbij onder andere een stoelmasseur, barista, haarstylist en barbier ervoor zorgen dat we goedgemutst de feestdagen ingaan. Niet alleen met kerst vinden ze reden om een feestje te vieren. Hun evenementen zijn het gesprek van de dag en worden tot in de puntjes verzorgd. Zo bedanken zij hun harde werkers voor de stappen die ze het hele jaar door zetten.
Met hen gaat het goed. Daarom willen ze graag wat teruggeven aan mensen die het minder hebben. In 1997 hebben ze Stichting ’t Groenland in het leven geroepen. Hun stichting verleent (financiële) hulp aan instellingen of hulpbehoevenden in Afrika. Op diverse plaatsen hebben ze projecten opgezet. Zo worden er kindertehuizen, scholen en hospitalen gebouwd en worden er waterputten geslagen in onder andere Ghana, Liberia, Tanzania, Nepal en Oeganda.