Dit vinden onze opdrachtgevers
Dorien Wolff, recruiter Amsterdam RAI
"Als corporate recruiter zet ik AMI Interim Knowhow in bij lastig te vervullen vacatures, zoals database marketing opdrachten. Anouk is een vakvrouw die ons meerdere malen fantastisch heeft geholpen bij de werving van een database marketeer. Ze is kundig, kent het vakgebied, kent haar kandidaten en is altijd eerlijk. Maar bovenal een lief en leuk mens, met het hart op de goede plaats!”
René Verhoeven, manager customer intelligence Nationale Nederlanden
"Anouk heeft mensenkennis en kent de sfeer en dynamiek bij Nationale Nederlanden. Dat heeft enorm geholpen bij het werven van senior marketing intelligence collega’s. Haar kandidaten hadden precies de kwaliteiten waar wij naar zochten.”
Bianca Schraag, personeelsadviseur/recruiter SDU Uitgevers
"De samenwerking met AMI Interim Knowhow was prettig en vooral efficiënt. Afspraak is afspraak en dat leidde tot een snelle en succesvolle match.”
Esther van der Velden, manager marketing Vereniging Eigen Huis
“Voor Vereniging Eigen Huis was de samenwerking met AMI Interim Knowhow zeer succesvol. De match tussen de kandidaat en het opgestelde profiel was ‘spot on’. En daar komt bij dat het contact met Anouk van de Loo erg fijn was; ze kwam afspraken na en dacht mee met ons.”
Marjon Wallach, manager personeelszaken Talpa/Tien
“AMI Interim Knowhow heeft een persoonlijke aanpak. Zij weten hoe het reilt en zeilt binnen ons bedrijf. Op basis daarvan kregen we advies over onze arbeidscapaciteit. Erg vriendelijk en professioneel. Dus zijn we heel tevreden!”
Virginie Kuijer, hoofd P&O Nationale Postcode Loterij
"AMI Interim Knowhow blinkt uit in het snel leveren van kwalitatief goede kandidaten. Daarnaast is het me opgevallen dat Anouk op de juiste momenten contact zoekt."
Tamara Breugem, personeelszaken Survay Sampling International
“AMI Interim Knowhow gaat recht op zijn doel af; goede begeleiding en advies over het zoeken naar de juiste kandidaat en vervolgens precies de kandidaat leveren waar wij naar op zoek zijn. En dat op zeer korte termijn!"
Daniel Pereira, manager marketing intelligence Nationale Nederlanden
“Onze samenwerking zou ik kernachtig willen omschrijven: resultaatgericht en prettig!”