Marketing analyse
Onze Marketing analyse service helpt je om waarde uit je data te halen. Dit doen we door profielen te maken van jouw klanten. We kijken we naar het gedrag. Hoe gedraagt iemand zich bijvoorbeeld op je website? Hoe leest hij zijn e-mails? Hoe vaak, wanneer, waar klikt hij op, welke onderwerpen vindt hij interessant? Wat heeft jouw klant eerder gekocht en wat zijn dit voor producten of diensten? Op basis van deze gegevensbepalen we welke leads kansrijk en welke kansloos zijn om een bepaalde (aankoop)actie te doen.
Kostenbesparend
Als de kansloze leads uit je klantenbestand zijn gefilterd, blijven alleen de mensen over die mogelijk iets bij je af willen nemen. Dat biedt niet alleen extra saleskansen, het zorgt ook voor een kostenbesparing. Zo heb je bij direct mailings te maken met minder productie- en verzendkosten en hoef je minder klanten te bellen om hetzelfde resultaat te bereiken.
Periodiek
Omdat de behoeften en het gedrag van klanten tussentijds verandert, is het belangrijk om je data regelmatig te analyseren. Daarom krijg je binnen onze service periodiek een lijst van leads in de volgende categorieën naar keuze:
- potentiële nieuwe klanten
- klanten die kans maken om een vervolgaankoop te doen
- klanten waarvan de kans groot is dat ze vertrekken
- individuele productaanbevelingen
De leads leveren we voor een vast bedrag per maand zonder dat je zelf hoeft te investeren in tooling en gebruikers.