Marketing automation

Campagnes op het juiste moment

Voor onze gepersonaliseerde e-mailcampagneflows maken we gebruik van dynamische content. Dat is variabele informatie, speciaal afgestemd op de individuele ontvanger. Daarnaast voeren we A/B-tests uit, waarmee duidelijk wordt welke e-mailvariant het beste aanslaat bij welke doelgroep. Op die manier maken we optimaal gebruik van je klantdata.

Om klanten aan te trekken en te behouden, delen wij deze campagnes op in 3 soorten customer journey programma’s:

  • Activatie: met een activatiecampagne proberen we mensen die op jouw mailinglist staan te activeren om bij je te kopen. Denk bijvoorbeeld aan een productaanbieding die aansluit op hun interesses en gedrag.
  • Cross-sell: met cross-sellcampagnes bevelen we bestaande klanten (nieuwe) producten aan die ze waarschijnlijk ook interessant vinden.
  • Retentie: de retentiecampagne zetten we in om klanten die een tijdje niets hebben gekocht een persoonlijke aanbieding te doen.

Deze campagnes op het juiste moment inzetten, is de sleutel tot succes.

Geen investering nodig

Voor een vast bedrag per maand kunnen organisaties die zelf geen database marketeers/analisten in dienst hebben gebruikmaken van deze service. Wij leveren hiervoor kant-en-klare campagnesaf, zonder dat je zelf hoeft te investeren in een database, tooling en gebruikers.
Inschrijven

Schrijf je in en bekijk de vacatures en het netwerk van AMI Interim Knowhow. Door hieronder op de knop te drukken kun je inloggen op je persoonlijke
account.

Direct inschrijven

Anouk van de Loo
Kijken of iemand past bij een organisatie. Dát is voor mij het vinden van de juiste match.

Bekijk mij op Linked-In
AMI Interim Knowhow gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.