Marketing database
Data silo’s
Klantdata zit vaak verstopt in verschillende systemen, die onderling los van elkaar opereren. Ieder systeem heeft zijn eigen stukje data over een individuele klant. Hoe krijg je in zo’n situatie nu zicht op wie je klant is en welk gedrag hij vertoont? Hoe plak je al deze losse data silo’s aan elkaar voor een totaalbeeld van de klant?
Klantbeeld
Door data uit deze verschillende systemen te halen en aan elkaar te koppelen krijg je pas echt zicht op wie je klant is hoe hij zich gedraagt. Voor een individuele klant weet je dan niet alleen wie het is, maar ook bijvoorbeeld wat hij gekocht heeft en welke producten hij bekeken heeft op de website. Een mooie basis waarop je zelf tal van analyses, selecties of rapportages kunt maken.
Marketing database
Voor een vast bedrag per maand combineren we je klantdata tot een uniek klantbeeld. We leveren een gevulde database met eigen interne data vanuit CRM, verkoopsystemen, gekoppeld met data vanuit kanalen zoals website en email, en verrijkt met socio-demografische kenmerken op basis van adresinformatie.Wij doen de monitoring en het beheer van de klantdata voor je. Dan kan jij aan de slag met je data-analyse.
Tooling
Tooling nodig om je data in je marketing database te benutten? Analyse, rapportage en campagne (marketing automation) tooling kan ook voor een vast bedrag per maand afgenomen worden. Waarbij wij de set up, monitoring en beheer voor onze rekening nemen.